Strani

sobota, 11. julij 2015

MOJ STEKLENI KOTIČEK







Kako smo poceni preuredili gospodarski objekt  v simpatičen večnamenski prostor, ki se mu namembnost spreminja glede na letni čas !







Začeli smo novembra. V obstoječem gospodarskem objektu je priročna delavnica, orodje, moj kotiček z lončki in setvenimi platoji in seveda tudi "krama".
Pogrešala sem nek prostor, ki bi bil predvsem v zgodnjih spomladanskih dneh za shranjevanje  sadik, ki čakajo na ugodno vreme, da se preselijo na gredice.
In padla je odločitev.
Gospodarski objekt je narejen tako, da je nosilna konstrukcija lesen skelet, ki je na zunanji spodnji strani zaprt z lesenim opažem v zgornjem delu pa so osb plošče.
Kot sem napisala je spodaj priročna delavnica, zgoraj pa je shranjena slama, ki jo uporabljam za zastirko.



Med nosilnimi stebri skeleta sem označila, kje se bo izrezal opaž, namesto katerega bo steklo.


Preden je zapadel sneg smo uspeli izrezane del zastekliti. Pri steklu nisem komplicirala in izbrala enojno 4 mm steklo.  Ta prostor bo  v hudi zimi samo skladišče. Cena vseh stekel je  bila 80 €. In to je bil edini strošek. Vse ostalo smo naredili sami, z materialom ki je bil doma.




Spomladi smo na betonsko ploščo položili opečne tlakovce.





Od marca do konec maja je bil prostor zaseden s sadikami. Tu pa tam sem prostor ponoči dodatno ogrela s svečo.





Sedaj junija in konec julija pa stekleni kotiček uporabljam za sušenje zelišč.



Orientacija je v glavnem na zahod , malo jug in sever in popoldne je čez 40 stopinj.





Tako je nastal simpatičen majhen prostor, ki ga sedaj z veseljem uporabljam.

Mogoče, pa imate tudi vi takšno možnost, da les zamenjate s steklom in tako pridobite nov uporaben prostor!





1 komentar: