Strani

torek, 4. marec 2014

OKROGLI VRT-"DODATKI IZ VRBOVIH VEJ"



Priprava vrta, ko je zunaj še mrzlo.




Celo zimo je bila na gredi zastirka iz slame.Odstranila sem slamo, zemljo sem samo razrahljala, brez obračanja. Ogromno deževnikov je lezlo vsepovsod, saj zemlja pod slamo letos sploh ni zmrznila.
Na robu okroglega vrta bo letos nizek stročji fižol. Glede na vreme v prihodnjih dneh ga bom posejala. Noči znajo biti še mrzle, zato sem si naredila "mini konstrukcijo" iz vrbovih vej  za kopreno. Ta "mini konstrukcija" pa bo ostala še celo leto na vrtu, saj bo služila kot odlična opora za nizki stročji fižol.









3 komentarji:

  1. Odlična ideja, ogrodje iz vrbovih vej pa še lepo je videti tudi sedaj ko je še prazno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni mi žal dveh ur, ki sem jih porabila, ko se ti vsak dan oko ustavi in ti je lepo...ko pa bo še kaj zraslo pa bo veselje še večje.

    OdgovoriIzbriši
  3. tole ogrodje bo tudi večno, vrba se zelo hitro zaraste, namreč...

    OdgovoriIzbriši