Strani

nedelja, 26. november 2017

C VITAMIN, KI RASTE NA VRTU









Plodovi japonske kutine -Chaenomeles japonica
Kako jo uporabimo!








Na meji med parcelama raste Japonska kutina. Posadila jo je mama pred davnimi leti. Cvetovi Japonske kutine so zelo lepi…v jeseni pa opazimo majhne rumene sadeže. Po navadi se ne zmenimo zanje. Kakšna napaka!


Plodove sem oprala in razrezala. V notranjosti je kar precej koščic.




 Posadila jih bom v lonček, ker jih želim imeti več ! Zakaj? Ker sem navdušena nad okusom in nad vsebnostjo C vitamina, ki ga je več kot v limonah, ki jih kupujemo v trgovinah. Kar 150 mg/100g ga je.

Razrezane plodove z lupino vred sem dala v lonec in toliko vode, da so pokrite. Dodala sem sladkor po okusu (na pol kile sadja, 3 velike žlice). Kuhala sem do mehkega in vse skupaj zmiksala. Imajo ogromno pektina, tako da je bila marmelada skuhana brez sredstava za želiranje. 

Dodala sem še cvetne lističe ognjiča, ki sem ga danes pobrala.



Delikatesa in moj dodatek k jutranjemu obroku…pa kako omamno diši...




Ni komentarjev:

Objavite komentar